Power-Valve hat geschrieben:weiter unten in dem Thread steht noch irgendwo, das man den "dicken" PAC gar nicht braucht, es gibt ne andere Variante die deutlich guenstiger ist und die Lenkradtastengeschichte nicht hat. Braucht man fuer nen Android ja nicht...
Einen Link noch: china-rns.de
Da findet man unheimlich viel Knowledge zu den Android Navis.
und welches ist es dann?
RP3 GM11 ?
das sollte folgende Funktionen haben (Fettdruck ist doch das was für BOSE wichtig ist, oder?)
Radio Replacement Interface for GM Vehicles with Class II databus and 24-pin harness.
High current 10A accessory output
Data controlled outputs for connection to your navigation radio; speed, reverse and E-brake status output wires
Retains factory installed amplifier (standard & premium)Data controlled RAP accessory output
Keeps vehicle data bus intact for service
Plug-in-connection for steering wheel control module (SWI-RC or SWI-X)
In package updatable using the PAC-UP
Adjustable chime volume: 4 levels, and off
Beim RP5 GM11 wird jedoch spezielle genannt dass BOSE weiter funktioniert - aber kein Fading:
Retains OnStar® and functions when the factory radio is replaced
Retails steering wheel controls (pre-programmed)
Retains factory Bluetooth (2009+ model vehicles)
Retains rear seat audio controls
Retains all warning chimes (chime module included)
Retains back-up sensors/park assist
Retains factory BOSE and premium Bose audio systems (does not support fading)Compatible with non-amplified audio systems
Supports dual zone audio functions
Chime volume adjustment (factory buttons)
Rear Seat Entertainment Retention
Retained accessory power output (RAP)
Reverse Wire output
VSS (Vehicle Speed Sense) output
Illumination output, Parking brake output
Includes antenna adaptor